II. ročník tábora 2022

Druhý ročník našeho tábora je za námi a proto si dovolím obět nějak shrnout náš program a naše zážitky

7.8. V odpoledních hodinách byl konečně příjezdový čas. Sešli jsme se parta správná, s někým se známe již déle, s někým jen z výstav, někdo byl zatím jen z komunikačních sítí a to se za týden změnilo. Sešla se v Hlavatcích skvělá parta lidí a super smečka špiců. Na táboře byla samozřejmě má smečka, dobře naše smečka, která obsahuje kromě trpaslíčka všechny rázy špiců vč japonského špice ( ale dost o nás) teď ty počty.. 1 japonský špic, jedna trpaslička, 12 malých špiců, 7 středních špiců, 5 velkých špiců a 4 vlčí špicové ( a teď doufám, že jsem na nikoho nezapomněla). První večer byl hodně organizační, seznamovací a plánovací. Opekli jsme si spekáčky a šli se do růžova vyspat někdo po velmi dlouhé cestě.

8.8. Byl v plánu první výlet našeho tábora, vyrazili jsme do mého milovaného Terčina údolí v Nových Hradech. Výlet nám zabral téměř celý den. Byli jsme u vodopádu, prošli údolí, dali si oběd a byly 4 odpoledne. Večer jsme se opět sešli pod pergolou tentokrát u grilování vepřového masíčka ( ani jídlo je a bylo důležité, myslím, že teď bude každý pí příjezdu domu držet dietu a ehm no asi i abstinovat až do příštího roku :-D ) Večer jsme probrali plán na další den. A hajdy na kutě kolem půlnoci.

9.8. Úterý bylo ve znamení agility tréningu, na cvičák se za námi přijeli podívat i pár špicích přátel a tak se naše smečka ještě rozrostla. Naše skvělá Verunka všem řekla něco málo k agilitám, každý si zkusil jistě části, kdo uměl zaběhl si v rámci tréningu. Po agilitách jsme požádali naši provizorní paní rozhodčí poradkyni chovu ze Slovenska a udělali jsme si i tréning výstavní se vším všudy. Po poklizení cvičáku následovalo co jiného.... No jídlo..  Obídek ve výborné restauraci, kterou už jsme navštívili vloni a to Country salón u Soběslavi. Odpolední program byl tak nějak odpočinkový. Přeci jen počasí nám přálo celý týden ale to vedro bylo úmorné jak pro páníčky tak naše pesany. K večeři byl tentokrát skvělý plán a to palačinky se zmrzkou, musím moc poděkovat mému úžasnému manželovi, který se nám celý týden staral o oheň, gril a i palačinkovač. Opět jsme do postelí zamířili v pooozdních hodinách. 10.8. Tedy středa byla hned dopoledne na programu ukázka treiballu v podání úžasné Kerrynky. Moc děkujeme za představení sportu, pro někoho nové, někdo jít viděl v loni, ale mohu říct, že je stále na co se dívat. Dokonce se od loňského roku i Ličinka ( malinois) naučila pár cviků a předvedla. Kdo chtěl zkusil si své první ŤUK. Již ve středu bylo znát, že vedro trápí všechny a tak byl denní program volný, proto část naší party zamířila na výlet na Červenou Lhotu. Přijeli nadšení a ve 4hodiny odpoledne jsme měli na vyzkoušení další sport tedy coursing, opět hodně pejsků moc bavil, někteří jej i znali. V tento den nechyběla ani prohlídka pivovaru. Soukromí pivovar Transformátor v Hlavatcích. Uhasili jsme žízeň, poslechli si zajímavosti o výrobě tohoto zlatého moku a vyrazili rovnou na naše grilování, aby byla změna tentokrát kuřecí

11.8. Čtvrtek. Dopoledne jsme vyrazili do Táborské zoologické zahrady, viděli jsme zvířátka, trošku nás potrápil lev, který se některým naším pesanům fakt nelíbil. Ale přijeli jsme všichni ani vlk nepřibyl, takže dobrý. Po obědě jsme vyrazili na agility. Bylo mooc teplo takže nebyl žádný intenzivní tréning, ale štěňátka zjistila že tunel je fajn, ostatní si také zkusili opět přijít části "tratě" a prostě jsme užívali volná, sluníčka, klidu a našich psů. Někdo došel vykoupat k řece, takže si pesani i zaplavali. Den se pomalu chýlil ke konci a tak byla na řadě zase večeře.. Kuřat bylo více takže zase grilované kuřecí a také jehněčí! Večerka po půlnoci.

12.8. Byl pátek a při mé den šíleného honění od 5ti od rána, děkuji za velkou pomoc, takže jsme zvládli napéct štrůdly u koláče, protože na programu byla přednáška o genetice špiců atd. Co jsme nestihli byl buřtguláš k večeři, ale jak už to bývá vždy se toho někdo ujme! Je to přeci tábor, takže zatím co část seděla a trpělivě poslouchala úžasnou a skvěle připravenou přednášku od paní Ing. Et Ing. Terezie Valčíkové, další část měla volný program a poslední část naší party táborové vařila bezvadný gulášek na večeři. Po přednášce jsme vyrazili na zmrzku do vedlejší vsi, ovšem po nešťastné události jsme místo zmrzky měli grilované prasátko.. No co se dá dělat.. Maso je maso..  Občerstvili jsme se a vyrazili k domovu, kdo nešel občerstvil se sám v bližší hospůdce. Procházka byla fajn protažením po celodenním sezení. Večer jsme jako každý trávili u vynikajícího vínka z Moravy a tentokrát s gulášem ( no asi to moc nejde dohromady.. Nevadí) A přišla sobota

13.8. takový ten rozlučkový den. Hned dopoledne jsme vyrazily na hrad Choustník, poté ještě udělali zastávku na Brandlíně a někdo i v Country Salonu na obědě. Odpoledne bylo spíše odpočívací, balící a uklízecí. Poslední společný večer jsme vyřešili večeří že všech zásob. Zábavu nám tentokrát dělalo kreslení kamínků, které chytlo opravdu snad každého. Takže až najdete někde kamínek s nápisem špicí tábor je od nás!! Obrovským překvapení i pro mne byly dřevěné medaile na památku, které dovezla Eva. Moc jí děkuji!! Tento večer bohužel nebyl tak dlouhý, protože někoho čekala dlouhá cesta domů a část z nás společná výstava v Týně nad Vltavou.

14.8. Proběhlo ráno rychle loučení a už jsme vyrazili na výstavu. Krajskou výstavu v Týně nad Vltavou jsme si užili parádně i s deštěm a dovolím si přidat naše skvěle výsledky Tedy Německý špic vlčí - Indy od Tynickeho potoka V1, VT, KV Cara Bella Gentle Barbarian - V1, VTM Ginny Zimní sen - V1, VT, KV Dusty Aura Katmir Bohemia - V2 Německý špic střední - Danube Wanatri - VN1 Caspien Vasco Galaxy Oss - V1, VT, KV Grace Gentle Tyrnacanis - V1, VT, KV Německý špic malý - Pienenpolun Ruskea Timantti -V1, VTM Arteon Gentle Barbarian - V1, VT Rosa z Loštického údolí - V1, VT, KV Japonský špic Pearl White von der Blauen Flut - V1, VTM A takto jsme se rozloučili, teď už skutečně slzicky nechyběly. Myslím, že jsme všichni zakončili tábor šťastní, spokojení a se spoustou zážitků.. A ano čeká nás 3. Ročník v roce 2023!!!!!!! A rychle se plní!! Moc moc Vám všem děkuji za úžasná slova, za společnost, za zážitky a prostě DĚKUJI!!!

Fotografie z tábora naleznete ná mém facebook profilu, je jich mnoh, tak bohužel sem vkládat nebudu.